hejdå framtiden

Matte b kan ta sig åt helvete och stanna där. Jag har inte förmågan eller orken att förstå mig på algebra och x-6y+a-7. Jag har försökt i flera timmar men det är omöjligt och jag förstår inte varför jag ska behöva sånt där jävla skit i framtiden. Det är inte direkt så att jag tänker på x och y varje gång jag går till affären.
Jag ska ta kontakt med Mats imorgon och försöka slänga in mig själv i vårdpedagogik, vi får väl se hur det går ..
Jag hatar verkligen tjuriga-dåliga-dagen-lärare.

Hela helgen har jag varit nedstämd och gått ner i mig själv. Vad händer sen? har jag en plan b?
Jag som var så övertygad på min framtid som läkare. Jag vill ju verkligen.
Jag borde egentligen inte fundera ut ett annat yrke för allt jag kommer på kräver matte jävla b. Arkeolog, kriminaltekniker, närpolis. Jag får inte ens bli polis, blåsäckeljävlaljud. Jävla freak jag är.

Idag har jag skrivit klart arbetet i samhäll i alla fall, om nu det skulle spela någon roll. Allting känns så jävla oväsentligt.

Kommentarer
Postat av: Zofia (sköldpaddan)

Men nu får du ju ha omv med oss!! xD haha

2009-09-23 @ 12:24:02
URL: http://tonsvalan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0