jag är snart tillbaka, ät en banan ...

Jorå, jag tog mig igenom torsdagen med! tog och tog, jag kämpade tappert! jodå.
Men dagen gick ändå relativt snabbt och det var faktiskt kul för en gångs skull. Vi hade idrott på morgonen (teori)
vi har fått coolaste projektarbetet! jag vet inte vad jag ska ta än men det lutar till gymhållet.

Musiken gick ganska bra idag, när man väl förstår så blir allt mycket lättare (nehe?) haha.
Vi ska spela upp nästa torsdag och redovisa en massa mojs om 80-talet.
Uppsprejad lugg
strumpbyxor
röda korta shorts
turkos hängtunika (haha vet inte vad dom heter)
gult och vitt armband
lila stora ringar i öronen
smink till överdrift (inte för min del dock, usch)

Om det finns tid över på individuella imorgon så ska jag plinka lite på keyboarden
jag kommer verkligen dö om jag sabbar mitt intro :(

Kommentarer
Postat av: moabevarrr

åh vad jag skulle vilja vara med på dina musiklektioner! :D så avis!

2009-09-24 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0