natur drogeriet

usch, fy och blä. Det smakar gift i munnen på mig. Säkert galla eller magsyra, hah :(
Jag har magkatarr och det gör väldigt ont
Det som är konstigt är det där med kosten för jag har fan varit skötsam de senaste månaderna
fast det kan bero på oron och stressen som har slagit mig i ansiktet varje morgon och så kan det väl bero på mina usla mattider (fast dom är faktiskt inte usla alls :o) jag käkar frukost, sen lunch i skolan och middag när jag kommer hem. Det är väl inte uselt? Jag får skälla på mamma, det kan faktiskt vara hennes mat som gör mig sjuk.

Den här veckan har gått så brutalt snabbt fast samtidigt inte (det kan ju alltid gå snabbare tycker man).
Idag var Marcus, vår sven/eng lärare sjukt jävla flummig. Man kunde tro att han hade käkat svamp hela dagen.

''i want my bed''
-You want my bread?

hahah åh gud.

Jag får ju inte glömma skriva att jag klöpp ma igår, haha så fult. Mamma sa att jag liknade en pingvin på 80-talet.
Det fick bli ett par hårnålar imorse så att inte pingvinen fick för sig att .. fly.

Imorgon väntar en sjukt lång ovärd dag.
Idrott 2 & 1/2 h, estet/musik 1 & 1/2 h och individuellt/musik 3 h.
Min magkatarr kommer misshandla mig rejält imorgon, det blir så på torsdagar. jag får vänja mig helt enkelt.

När jag har tränat klart idag så har jag tränat 16 dagar i sträck, slå det ni :o

Justja, jag fick mina valerianadroppar idag å! får se om dom funkar, hoppas hoppas!

cialong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0