snygg sopborste



Egentligen bara för att visa att jag faktiskt har mörkt hår nu för tiden. muy mörkt.

Imorgon åker klassen till smörnäs och där ska vi paddla kanot, grilla, leka, laga mat på trangia och tälta!
åh, verkligen lagomt uttråkad vid bara tanken. det jag ser fram emot är kvällningen, då jag får sova.
sömn är väl för bra för att vara sant.

Jag och Jeannine gick till ica kvart i 5 för att inhandla det som behövdes för imorgon.
Jag köpte en stor jävla loka och ytterst lite naturgodis (ifall man skulle bli hungrig ... liksom.) sen delade vi på en liten sweet sour som vi ska ha till våra grönsaker (som jag ska ta med) findus classic för den som gärna ville veta. Nu borde jag väl hasa mig härifrån och packa men sådant är väl för tråkigt. Jag kommer sitta här minst en halv timme till, sen bädda i mammas rum, packa och sen watcha so you think you can dance-finaly!
Jag märker att tiden inte räcker till, jag borde springa med benen på ryggen omedelbums.

Jag är bara liiiite rädd .. jag ska nämligen sova i kriminella andersberg, alldeles ensam.
Natta och Zeli ligger ju på sjukhuset och mamma är i hedesunda och dit ville inte jag.

natt på er, små små barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0