loerda

Idag gick jag upp 09:30! har inte fått sån sovmorgon på länge, kändes helt awesome. Men det tar typ hela dagen för mig att vakna ''på riktigt'', jag är alltid helt yr, nästan borta. Därför vinglade jag ut till köket och hällde i mig musli, läste tidningen med halvt öppna ögon sen slängde jag mig i sängen och drog täcket över huvudet.

När klockan närmade sig 3 gick jag och natta till krysset, härligt med lite frisk luft. När vi kom hem gjorde jag middag! pasta, kalkon, ost och milda mini. MM.

Ja, jag har mått illa sedan dess. Helt sjukt att det aldrig kan gå en måltid utan illamående. Det stockar sig i halsen och försöker ta sig upp igen. Så äckligt obehagligt. Jag väntade ungefär 2 timmar innan jag satte igång med träningen men det räckte tydligen inte. Det blev värre och jag trodde att jag skulle spy gånger om. Men det blev 75 minuters pass idag, helt otroligt skönt man får i lederna sen.

Nu sitter jag här med matteboken uppslagen i ansiktet och helt utan framgång så beslutar mig därför för att krypa ner i sängen och leta efter något sevärdigt :)

cialong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0