SMÖR

Nu är jag äntligen hemma från smörnäs. Det var riktigt trevligt ibland men jag föredrar nog min mjuka säng, duntäcket och kudden, teven på kvällen och regnet får hellre slå mot fönstret än tältet, tack.

Jag hade inga förväntingar alls när vi skulle åka, jag ville att tiden skulle gå så fort som möjligt så att man fick åka hem någon gång. Men efter allt så var det en upplevelse jag absolut aldrig glömmer.

Att vi fastnade i trädet var kanske lite olyckligt .. Jeannine urartade och började gråta, sa att vi skulle dö och att vi aldrig skulle komma hem igen. Det var ju trevligt. Jag gjorde en JD (tänkte för mig själv) och kom på att vi kunde ju lyfta över båten istället för att försöka få ut den i strömmen igen. Och så gjorde vi ..
Utan Elin som satt i sin kajak hade vi nog aldrig tagit oss fram, haha. Hon berättade dessutom att 3 andra hade ramlat ur sin båt ungefär där vi fastnade. Vilket vi missade eftersom vi låg så långt efter. Men stackars små liv.

Senare på kvällen blev det grillning och viskleken (ja, vi går i tvåan). Typiskt att jag fick sitta bredvid steiiiifan.
En runda var det någon som sa ''jag vill ha dig'' och det skulle jag säga till honom. hahah, tur att det aldrig kom fram. va i helvete. Senare blev det spökhistorier i vindskyddet. Vår lärare pallade verkligen inte trycket från spökdramat och stack därifrån två gånger, haha. Själv blir jag blödig av ''har-hänt-historier''. En och en annan tår gick till spillo men wth :) Natten var blåsig, regnig och obehaglig. Vi låg så nära vattnet och blä.
Jag vaknade flera gånger under natten/morgonen men sista uppvaknandet skedde vid nio, halv tio tiden.
Det var då stefan som pratade utanför tältet in till Jeannine, haha. Jag kunde verkligen inte hålla mig, kan aldrig hålla mig men det här var väl inget man ville vakna till. Hellre fågelsång.

näe, nu ska jag pussa lite på zelina som mår mycket bättre :) cialong.

Kommentarer
Postat av: bevaar

hahaha, låter ju awesome!

vi måste verkligen ses!!! jag blir galen! haha, jag saknar att skratta med dig!

<3

2009-09-04 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0