liar liar pants on fire

Oj, gud! det är redan torsdag, snart fredag tillochmed. Inte för att tiden går särskilt snabbt men det kommer bli så jävla skönt med helg. sova, sova, sova.

Den här veckan har varit en ständig rollercoster. Först uppförsbacke, sen snabbt ner igen. Ja, ungefär så.
Jag blir grinig på små saker, men fan folk får skärpa till sig.

Idag hade jag sovmorgon och började inte skolan förrän 12.15. Bra då kan jag sova länge och inte vara trött i skolan för en gångs skull. Tänkte jag iallafall, att jag verkligen förväntade mig att få sova var ju bara dumt.
Det var livat hela jävla förbannade kvällen. Teven var på, fotboll (hög volym, visselpipor som domaren och publiken blåste i hela tiden), kajsa och simon var också här, fy fan. Dom försöker inte ens vara lite tysta, dom vill inte bry sig om att jag verkligen behöver sova, dom förstår inte hur det är att gå i skolan.
Eftersom jag helt hade tappat modet efter allt liv och alla försök om att somna in så började jag gråta.
Jag fick så otroligt ont i huvudet, men jag fixade sovplats hos min andra syster. Jag packade ner lite kläder, knöt på mig skorna och drog igen dörren med en jävla smäll. Jag promenerade hem till Nicole i nattsvart mörker. Jag hoppades nästan att någon skulle springa förbi och stabba mig. Ja, jag är hemsk.
När jag kom fram bäddade jag ner mig i soffan och började gråta igen. Jag kände mig rätt tacksam för att jag fick sova där antar jag. På morgonen vaknade jag 6 och gick hem kvart i sju .. jag var helt död men sömn var inte att tänka på, inte där. Jag gjorde mig i ordning, tittade på tv, lekte med zeli och sen äntligen var det dags för skola.

Jag hade 4 och 1/2 timme med musik framför mig, inte alls fel. Eller jo, huvudet kanske inte uppskattade ljudvågorna. Vi lärde oss lite tablatur, fan. har ingen som helst aning om hur det stavas. Jag och Bella tog 'jag är en vampyr' av markus jävla krunegård. SOM JAG INTE ALLS GILLAR. Men jag gick med på det eftersom moa gillar honom. Sen på individuella var läraren sjuk så vi fick sluta om vi ville men jag tyckte att lite träning ska ju ge färdighet, så småningom. he he. Det gick en timme, jag lärde mig sarek-genom eld och vatten (haha) min favoritlåt när jag var yngre. Helt plötsligt hörde jag ett pipande ljud så jag ba ''öh bella .. är det brandlarmet?''
hon tittade konstigt och lyssnade uppmärksamt och fortsatte ''Ja, det kanske det är''. hahah ser det framför mig.
Sen slutade alla spela och det i sig lät helt hysteriskt kul i samband med replikerna. Vi gick ut ur musiksalen och tittade till vänster där röken spred sig. Jaja, ut kom vi och där forslades vi bort på parkeringen. 3 brandbilar, 1 polisbil, 1 ambulans. glömde jag något? näe. Det var någon som hade eldat på handikapptoan. Hatbrott?

Vi fick så klart sluta för dagen så vi gick ner på stan, Bella och jag. Där köpte jag en banan och vi delade på ett paket italienska eller var det franska päron? fett (y). Mycket bättre än vanliga skrumpliga päron.
Efter tjockandet letade vi efter en mössa men det blev ingen, jag köpte istället en skitsnygg lila jacka och en sjal.

Kanske slänger upp ett par bilder sen :) måste hinna träna innan klockan är 8! cialong!

Kommentarer
Postat av: bevaarrrr

snyggaste jackan!!! <3

2009-09-11 @ 23:23:15
Postat av: bevarrrrr

hahahahahahhaaa, in a no lezbian way!

det går inte att kommentera de senaste inläggen därför kommenterar jag här, hahah, alltså jag är inte galen eller så. =D

hahah, jag har så tråkigt!

snart ses vi!!! <3

2009-09-12 @ 14:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0