Don't care no-no

Efter en lång pinig jävla dag var jag fast besluten att jag skulle grina ihjäl mig så fort jag tog första steget in i lägenheten. bara för att låta allt komma ut. jag hade hållt det inne så länge. men det kom aldrig, haha.
jag blev upptagen med annat, något som fick mig att fokusera på en värld som inte finns, jag drömde mig bort, igen.

om det inte hade varit för att jag har ett extra rum och att mamma ska sova över inatt så hade jag nog grinat lite, haha. jag ska bara stå ut i hela sju arbetsdagar till sen är det över. egentligen inte över eftersom jag måste tillbaka till skolan. men just nu .. vill jag hellre ha huvudet i en hög med böcker tbh.

jag är så jävla tom men ändå så jävla överfull. allt är ett mysterium minsann, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0