stomach flu

Jag är kanske inte världens trevligaste när jag delar med mig av den här faktan, förlåt.
Men när man mår så som man gör när man är magsjuk vill man bara dö. Jag må vara blek i hyn i vanliga fall men igår var det hundra gånger värre. Mina läppar var vita som snö. Det var precis som att någon drog i en volymknapp fast på kroppstemperaturen, det gick så fort och 3 sekunder senare var jag vit och kall.
Resten låter jag vara oskrivet.

På kvällen fick jag feber och trodde helt seriöst att jag skulle somna in i värmen. Därför blev jag förvånad när jag vaknade mitt i natten och fortfarande hade puls. 

Idag har jag städat och spritat hela jävla lägenheten .. Nu har jag bara tvättstugan kvar.
Mat kommer inte på tal idag, möjligtvis verum men mat, nej. jag är så extremt känslig att jag byter kanal när dom visar folk som äter eller gör reklam för mat och godis.

jag ska ha lakrits när jag blir frisk.


Kommentarer
Postat av: moa

men stackars bvr :( krya kyra <3

2010-01-17 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0