jag skrev mitt namn i vattnet

Jag hörde en av världens bästa låtar på bussen idag, jag hade aldrig hört den förut men refrängen var liksom .. obeskrivlig. man hör dock inte så bra i en buss, allt jävla brus och folk .. men jag googlade direkt jag kom hem och fick reda på att det var Kent, helt jävla otippat. deras nya album är ju helt tokigt, på ett bra sätt. geniala jävla Jocke. och min lärare som har tjatat om att Röd är så jävla bra, jag borde ha lyssnat tidigare för jag har verkligen gått miste om ett helt album med liv.

..................................................................

en patient på sjukhuset går och säger att jag ser ut som en docka, att jag är något alldeles speciellt, att jag är så vacker, haha jag undrar hur många strokes hon har haft. inget illa ment men ja.

och sånt som är så otroligt ointressant;
mitt huvud snurrar och gör ont, min kropp är helt seg och jag mår illa igen.

jag har gått igenom gamla bilder och under en av dom stod det ''Men sen när vi skulle sparka så höll jag i kudden som man sparkar på, så kommer Stefan (vår gympalärare) och säger; ''Så här gör man'' och så sparkade han ganska hårt, jag ramlade nästan'' haha, helt sjukt att det har hänt för jag kommer inte ihåg det lika starkt längre :(
därför är det bra att man dokumenterar, eller inte. för det är inte nödvändigt att komma ihåg.


Klockan är tio i 4, någon borde sova för mamma kommer hit på morgonen.
jag vill lägga mig i sängen och gråta över allt men jag är för trött och orkar knappt resa mig upp, haha.




jag saknar värmen, det är typ 15 grader i min lägenhet. fast det är rätt härligt ändå.


Kommentarer
Postat av: mooo

var det "idioter"? :F den är sjukt bra i alla fall.



jag saknar dig massvis bever!

needz bvrtime! srsly :( <3

2010-04-02 @ 03:31:01
Postat av: iaaaa

haha ja!

jag längtar ihjäl mig efter dig Moooo!

beavertime would be great, haha <3

2010-04-02 @ 20:59:28
Postat av: Anonym

hahahah drygt med en punkt, menade "sjukt bra i alla fall!"



srsly, säg till när jag får komma och hälsa på!

är sjukt öppen för förslag! <3

2010-04-02 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0