förnedring till tusen



På 3 veckor har jag insett följande :
Jag ska aldrig i hela mitt jävla liv jobba inom vården
Jag ska inte tillåta mig själv att bli gammal eftersom de sista 20 åren ändå är plågsamma
Sjuksköterskor är sååååå överklass, haha det är sorgligt.

Skulle jag få stomi, ileus eller njurpåse (haha) vet inte vad det heter, urologi? anyhow, då skulle jag .. skulle jag ..  .. .. ..

Jag kan gärna vara din slav men jag tänker inte tvätta dig och byta din stomipåse, jag tänker heller inte mäta dina urinuttömningar.
Jag kastrerar hellre tjurar varje dag

:(

och det här var på bara 3 veckor, de två sista kommer förmodligen framkalla mer 'faktum-moments', om jag överlever vill säga.

.. och apkärringen som inte låter oss ta kläder själv, nej dom måste hon ge till oss för att jävlas.
Om jag får ett par vita byxor nästa gång så kommer jag sätta mig i ett skåp och gråta.


2 dagar kvar sen lov! lov lov lov, sova sova sova, plugga plugga plugga .. erhm, det sistnämnda var det ja .. engelskan, naturkunskapen, idrotten, oh no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0